VIOLETTA LIVE – LESZ HARMADIK KONCERT IS

OLYAN NAGY AZ ÉRDEKLŐDÉS A VIOLETTA LIVE KONCERT IRÁNT,

 HOGY HÁROMSZOR IS MEGRENDEZIK BUDAPESTEN!

F34184E4-C565-44FD-97BA-47850540A4AC

 

Jegyek már kaphatók

 

A The Walt Disney Company bejelentette, hogy az óriási érdeklődésre való tekintettel még egy Violetta Live koncert kerül megrendezésre, melynek fő fellépője Martina Stoessel. Jegyek már kaphatók, a harmadik koncertre pedig augusztus 30-án, vasárnap 19:30-kor kerül majd sor. A Violetta Live turné már megérkezett Európába; Spanyolországban, Madridban rendezték meg az első, nyitó koncertet, több mint 10 000 nézővel.

A KONCERT RÉSZLETEI

DÁTUM VÁROS HELYSZÍN IDŐPONT
2015. augusztus 29. Budapest BUDAPEST ARÉNA 14:30
2015. augusztus 29. Budapest BUDAPEST ARÉNA 19:30
2015. augusztus 30. Budapest BUDAPEST ARÉNA 19:30

 

Belépők 9.900,- forinttól a www.livenation.hu weboldalon keresztül vásárolhatóak. Az új  koncertre is kaphatók limitált számban exkluzív csomagok. Az előadással kapcsolatos további részletek a www.disney.hu/violetta-live -on.

A Violetta Live keretében a tévésorozat eredeti szereplőgárdája lép majd fel, beleértve Violettát alakító Martina Stoesselt. Martina mellett láthatjuk még élőben a színpadon Jorge Blancót (Leon); Diego Dominguezt (Diego); Facundo Gambandét (Maxi); Mercedes Lambrét (Ludmila); Candelaria Molfesét (Camila), Samuel Nascimientót (Broduey); Alba Rico Navarrót (Naty) és Ruggero Pascquarellit (Federico). A szereplők a Violetta sorozat 1. és 2. évadának kedvenc slágereit adják elő, és hallható lesz a 3. évadból az „En Gira” is. A vadonatúj showt egy kilenctagú, energikus tánccsoport teszi tökéletessé, valamint egy öttagú együttes kíséri lenyűgöző díszletek és világítás mellett, látványos koreográfiával, szenzációs technikai elemekkel és lélegzetelállító új jelmezekkel.

  • 240 négyzetméteres HD LED rendszer, 3 mozgó hajlított LED képernyővel
  • Szenzációs vizuális effektek, köztük hó- és konfettiágyúk, valamint tűzijáték
  • A közönség felett repkedő előadók
  • Több mint 130 munkatársból álló produkciós csapat
  • 8 kamion szállítja a koncert felszerelését a turné különböző állomásai között

Az első koncertturné, a Violetta In Concert, Paraguayban, Asunciónban indult 2013 szeptemberében,  majd Európában összesen 62 előadást adtak Spanyolország, Olaszország és Franciaország 15 városában. A turné keretében összesen közel egymillió jegy kelt el, amely több mint 200 előadást jelentett 12 különböző országban. A turnét egy speciális koncertfilm mozis bemutatója követte, amely tartalmazta a teljes előadást valamint a rajongók számára lehetővé tette, hogy betekintést nyerjenek az élő koncertturné kulisszái mögé is.

A harmadik televíziós évadjánál járó Violetta szédületes sikert aratott mindenhol, ahol megjelent. Az első gyerek-szappanoperának nevezett produkció Violetta tiniéletének dramatikus fordulataival lebilincselte a nézőket. A történet szerint többéves európai tartózkodása után a tehetséges tinédzser szülővárosába, Buenos Airesbe visszatérve énekkel és tánccal győzi le az útjába kerülő kihívásokat. A 15 nyelvre lefordított Violetta több mint 40 millió nézőt vonzott 2014 áprilisa és júniusa között. Violetta a 6-14 éves lányok első számú kedvencévé vált Belgium déli részén, Franciaországban, Olaszországban, Lengyelországban és Spanyolországban.

A tévésorozat kiegészítéseként Violetta óriási sikerrel jelent meg több terméken is, például divatcikkeken és kiegészítőkön, lakberendezési tárgyakon, papírárukon, játékokon, szépségápolási és elektronikai termékeken, valamint könyvként és magazinok formájában. Több mint három millió Violetta könyvet és egymillió Violetta naplót adtak el csak az EMEA-régióban (Európa, Közel-Kelet és Afrika). A Violetta sorozat szereplői többszörös platinalemezes sztárok, a lemezeladások száma már a két milliót is meghaladta világszerte.

Violetta több mint 350 milliós YouTube nézettsége több országban még Justin Bieberét is meghaladja, például Olaszországban, Spanyolországban és Franciaországban.

Charlie Coleman – a The Walt Disney Company EMEA Violetta marketing-alelnöke – azt nyilatkozta: „Noha a Violetta tévésorozatként indult, már a kezdettől fogva világos volt a potenciálja, hogy más területeken is sikereket érjen el. Mivel a zene és a tánc minden epizód szerves része, az eredeti szereplők élő koncertje az első turné során lehetővé tette a Disney számára, hogy a Violetta közönségére gyakorolt vonzerejét még intenzívebbé tegye. A spanyolországi, olaszországi és franciaországi élő koncertekre adott lehengerlő rajongói reakciók után a Violetta Live teljesen új koncertélményt nyújt, lehetővé téve az európai Violetta-rajongóknak, hogy a Violetta sztárjait élőben láthassák, ahogy kedvenc dalaikat előadják a színpadon”.

A The Walt Disney Company Európában, a Közel-Keleten és Afrikában:

A The Walt Disney Company (TWDC), leányvállalataival és társvállalkozásaival együtt vezető nemzetközi családi szórakoztató- és médiaipari vállalat. A Dow első 30 vállalata között szereplő Disney 45 milliárd dolláros éves bevételt ért el a 2013-as pénzügyi évben.

A TWDC EMEA üzletága 80 éve van jelen a régióban, 25 országban rendelkezik telephellyel, és több mint 6 000 munkatársat foglalkoztat. Helyi stúdiók gyártják és forgalmazzák a filmeket az EMEA területén. Legújabb sikereik között szerepel a Disneytől a „Demóna”, a Marveltől a „Galaxis őrzői”. A közelgő megjelenések között majd a Disney a „Millió dolláros kar” és az Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Dayalkotásait láthatjuk. Az EMEA területén a Disney-csatornák (Disney Channel, Disney XD és Disney Junior) 117 országban 22 nyelven nézhetőek. A társaság egyben jelentős televíziós műsorszolgáltató is és olyan Disney, illetve ABC Studios által gyártott televíziós műsorokat forgalmaz, mint például a díjnyertes „Bosszú” sorozat. A Disney széleskörű termékpalettájához játékok, ruházat, lakberendezési cikkek, élelmiszerek, könyvek és magazinok is tartoznak, amelyek elérhetőek a speciális és tömegpiaci kiskereskedelmi egységekben, valamint az EMEA területén a Disney Stores üzletekben és az interneten is. A Club Penguin világszerte a legsikeresebb virtuális világ a gyermekek számára, több mint 190 millió regisztrált felhasználóval rendelkezik, akik több mint 190 országban öt nyelven is játszhatnak: franciául, spanyolul, portugálul, angolul és németül. A párizsi Disneyland továbbra is Európa első számú turisztikai célpontja, mely 1992-es megnyitója óta több mint 275 millió látogatót fogadott, a 2013-as évben pedig közel 15 milliót.

Megosztás:

Szólj hozzá!